نصب و سرویس کولر آبی

 

 

خدمات قابل ارائه تاسیسات مدرن در زمینه خدمات کولر آبی به شرح زیر میباشد:

-تعمیر کولر آبی

-سرویس کولر آبی

-تعویض پوشال کولر آبی

-نصب کولر آبی

-تعویض پمپ کولر آبی

-تعویض تسمه کولر آبی

-تعویض و تعمیر موتور کولر آبی

در منازل و اداراتی که از کولر آبی استفاده میکنند، با شروع فصل گرما اولین قدم سرویس کولر آبی و تعمیر کولر آبی میباشد. بعضی از افراد ترجیح میدهند سرویس کولر آبی را خودشان انجام دهند. ما توصیه میکنیم برای جلوگیری از خطرات وارده به خود و کولرآبی ، این خدمات را به تاسیسات مدرن بسپارید.

 

 

علاوه بر اینکه با شروع فصل زمستان باید سرویس کولرآبی و تعمیر کولر آبی را امری مهم و جدی دانست ، در اتمام فصل گرما نیز خدمات کولر آبی را برای نگه داری و سالم ماندن کولر آبی نباید فراموش کرد.

با اتمام فصل گرما ضروری ست که  سرویس کولر آبی پایان فصل را انجام دهیم.

سرویس پایان فصل کولر آبی امری آسان است که با خواندن مطلب زیر در خصوص تعمیر کولر آبی و سرویس کولر آبی، میتوانید به راحتی کولر خود را سرویس کنید:

در ابتدا باید توجه داشته باشیم که برق دستگاه قطع میباشد. سپس مخزن آب کولر آبی را تخلیه کرده و قسمت هایی که به روغن کاری احتیاج دارد را به صورت کامل روغن کاری کنیم.

در هنگام سرویس کولر آبی پایان فصل باید توجه داشت که در کف کولر آبی پوسیدگی ویا زنگ زدگی وجود نداشته باشد. در صورتی که پوسیدگی دیده شد باید اقدام به تعمیر کولر آبی در محل پوسیدگی کرد. و در صورت زنگ زدگی باید با زد زنگ آن را بپوشانید.

دریچه های داخلی کولر آبی را پوشانده و اگر کانال کشی به صورت روکار بود باید آنها را با عایق مخصوص بپوشانید. هم چنین برای جلو گیری از صدمه دیدن کولر آبی در اثر برف و باران می توانید از محافظ های کولر آبی از جنس برزنت ضد آب که تمام وجه های کولر آبی را در بر میگیرد استفاده کرد.