کولر گازی و اسپلیت

کولرگازی و اسپلیت شما در این قسمت می توانید مشخصات فنی و تصاویر و قیمت و اطلاعات فروش انواع مدل های مختلف کولر گازی دیواری اینورتر و معمولی ، پنجره ای، ایستاده ، پرتابل (قابل حمل)، کاستی در ظرفیت های مختلف از انواع برند های تحت پوشش تاسیسات مدرن  را مشاهده و مقایسه و خرید نمایید .

درباره اسپلیت و کولر گازی دیواری :

اسپلیت و کولرگازی با معیار های متفاوتی رده بندی می شوند از جمله شکل ظاهری که شامل مدل های دیواری، کاستی سقفی، زمینی (شبیه فن کوئل زمینی) ، ایستاده ، پرتابل یا قابل حمل و پنجره ای که دو مورد آخر بصورت یک پارچه می باشند.

معیار دیگر ظرفیت سرمایش و گرمایش کولر گازی می باشد که در کمترین حالت نزدیک به 7000 BTU بوده که برای فظای تا 10 متر قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. این ظرفیت در بالاترین حد مربوط به کولر های ایستاده بوده که 100.000 btu می باشد و برای خنک کردن سالن 200 متری کفایت می کند.در ظرفیت های معمول اسپلیت های دیواری، 9000 BTU مناسب برای فضای تا 15مترمربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 12000 BTU مناسب برای فضای تا 30 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 18000 BTU مناسب برای فضای تا 45 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر)، 24000 BTU مناسب برای فضای تا 60 متر مربع ( ارتفاع سقف 2.7 متر) می باشند.

از دیگر فاکتور های مهم در کولر گازی میزان مصرف انرژی آنهاست که با استفاده از برچسب انرژی می توانید راندمان دستگاه را با توجه به انرژی مصرفی مشخص کنید. کمپرسور اینورتر و معمولی تاثیر مستقیم بر مصرف انرژی کولر های گازی دارد.

وجود فیلترهای ضد آلرژی، ضد آنفولانزا، ضد ویروس و ضد گرد و غبار همچنین میتواند فاکتور دیگری در انتخاب محصولات باشد.

اطلاعات فنی دیگر را می توانید از جدول مشخصات فنی محصولات در یافت کنید.همچنین برند های مختلف تکنولوژی های اختصاصی خود را در مدل های روز به بازار عرضه می کنند که مقایسه این ویژگی ها در انتخاب شما می تواند تاثیر گذار باشد.

کلیه دستگاه های  اسپلیت و کولرگازی در وب سایت تخصصی تاسیسات، تنها با گارانتی و خدمات پس از فروش نمایندگان رسمی و اصلی عرضه می شوند و دارای گارانتی کمپرسور، گارانتی قطعات، تجهیزات اضافه رایگان و نصب رایگان ( همه موارد طبق دستورالعمل شرکت اصلی ) می باشند.

ویژگی ها :

سرمایش و گرمایش یکنواخت و مطبوع

فیلترهای چندگانه تصفیه هوا

نصب جداگانه در هر واحد مسکونی

مجهز بودن به ترموستات دمایی

سرمایش و گرمایش سریعتر از سیستم های قدیمی بدلیل پرتاب باد.